Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Himpunan Gambar Model Seksi Bogel Indon 2015 , Bibie Julius (10 Gambar)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Meski kurang tau berapa "Ukuran Bra" payudara Nadia Ervina atau Bibie Julius namun yang pasti dia adalah model cantik dan salah satu wanita terseksi di Indonesia.

Bibie Julius atau yang juga sering dipanggil Nadia Ervina mempunyai tubuh yang begitu seksi sehingga dia dikenal sebagai cewek Terpaling hot indonesia. Dia model cantik yang masih belajar di salah sebuah universiti di jakarta. Ketika sebagai model,beberapa foto hotnya pernah mengisi  majalah pria dewasa yang cukup terkenal di negera ini seperti majalah POPULAR atau yang lainya.
Nadia Ervina atau Bibie Julius menjadi sangat popular kerana memiliki Payudara yang begitu besar, dengan tubuh yang sangat sexy membuat para lelaki begitu senang memandang..

Biodata / Profil:
Nama Asli : Nadia Ervina
Nama Panggilan : Bibie Julius
Tarikh Lahir : Bandung 18 Juli 1994
Tinggi Badan : 165 cm
Berat Badan : 50 Kg
Pendidikan : SMA Negeri 1 Bandung,Th angkatan 2005,Universitas Atma Jaya
Profesi : Model,FDj,Sexy Dancer
Hobi : Hang Out,Travelling,Shopping


Bibie Julius sebagai foto model tergolong berani dalam urusan berbusana, hal ini di karenakan karena dia adalah seorang Model di majalah pria dewasa.
















About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments