Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Peminat Nabila Huda Bercakaran Pasal Siapa Pegang Arak
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


EMPUNYA nama Nabila Huda atau mesra disapa Abil sememangnya cukup sinonim dengan pelbagai kontroversi yang melibatkan gaya penampilannya yang seksi dan cara hidupnya yang dikatakan agak sosial.
Terbaharu, nama anak kepada penyanyi Rock terkenal Amy Search ini sekali lagi menjadi bualan hangat pengguna laman sosial apabila peminatnya bergaduh sesama sendiri ekoran sekeping gambar yang dimuat naik menerusi laman Instagram.
Foto tersebut menunjukkan Abil bersama dua lelaki, salah seorangnya pengacara TV dan pelakon popular berdarah kacukan Switzerland dan Cina, Max Loong.

Difahamkan, foto yang dikongsi Abel ini dirakam pada majlis pembukaan resort Max yang diberi nama Hidden Hills Villas di Uluwatu, Bali, Indonesia, baru-baru ini.
Namun, konflik tercetus apabila ada yang mendakwa Abil berkemungkinan meminum arak berikutan dua lelaki yang bersama Abul dilihat memegang segelas minuman keras.
Hal itu membuatkan peminat setia Abil cuba mempertahankan selebriti kesayangan hingga akhirnya mereka bergaduh sesama sendiri.
Pergaduhan yang timbul itu turut mendapat perhatian Abil yang meminta agar pengikutnya bertenang dan berhenti bergaduh.
“Tak suka saya jangan follow. Simple. Dosa dan pahala kan ditentukan oleh Allah SWT. Tak kisah la macam mana jahat dan teruknya saya di mata anda, yang berhak nilai saya adalah dia,” ujarnya.
Pada masa sama, pelakon yang pernah membintangi drama Julia ini menegaskan bukan dia yang memegang gelas arak dalam gambar tersebut tapi tidak keberatan untuk memaafkan insan yang berburuk sangka padanya.
Alahai, sudah lumrah bergelar selebriti, sentiasa mendapat perhatian dan ada sahaja yang tidak kena pada mata masyarakat. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments