Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Cas Parking Stesen Sentral Melampau? RM392 Untuk 4 Hari
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


MUNGKIN ada yang menganggap kadar bayaran tempat letak kereta yang dikenakan ini tidak masuk akal, akan tetapi itulah realiti di ibu kota.
Antara yang menjadi ‘mangsa’ adalah seorang pengguna Facebook, Khairol Anuar yang nyata terkejut apabila dikenakan kadar bayaran sebanyak RM392 bagi empat hari meletakkan kereta di Stesen Sentral Kuala Lumpur.
Khairol yang berkongsi resit bayaran sebagai “iktibar” buat pemandu lain agar pisang tidak berbuah dua kali menarik perhatian netizen yang turut terkejut dengan kadar yang dikenakan.
“Tidak masuk akal. Sila buat laporan kepada persatuan pengguna,” kata seorang pengguna Facebook, Hasmil Faizal
Difahamkan, Stesen Sentral sememangnya hanya mengenakan kadar mengikut jam dan tiada kadar harian menyebabkan kadar bayaran yang dikenakan kepada Khairol kedengaran agak melampau.
Kesimpulan, kita sebagai pengguna haruslah peka meskipun terhadap perkara-perkara kecil seperti kadar tempat letak kereta yang dikenakan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments