Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Bayi Lelaki Miliki Rupa Seiras Dengan Putera George Jadi Viral
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


PUTERA George, anak sulung kepada pasangan diraja England, Putera William dan Kate Middleton sememangnya menjadi perhatian dan tarikan sejak dilahirkan pada tahun 2013.
Kecomelan putera yang baru berusia 1 tahun itu tidak dapat dinafikan lebih-lebih lagi selepas dia tampil bersama ibu bapanya di luar istana untuk menyapa rakyat di luar sana.

Namun, perhatian itu kini telah tertumpu kepada seorang bayi dipercayai seusia dengannya yang memiliki wajah sama dan seiras dengan Putera George.
Dalam masa 13 jam, gambar yang dimuat naik itu telah mendapat lebih 1 juta ‘like’ di Facebook serta dikongsikan semula lebih 50 ribu kali dan menjadi viral semalam.
Gambar yang dimuat naik dengan kapsyen ‘Anak angkat saya fikir dia adalah putera diraja..’ itu sememangnya satu perkara yang menarik dan telah sensasikan laman media sosial.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments