Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Wanita Sanggup Kongsi Selimut Dengan Babi
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

CHINA – Seorang wanita menjadi sensasi internet apabila kisah hidup sehariannya bersama dengan babi kesayangannya yang dijadikan sebagai binatang peliharaan dimuat naik dalam media sosial.
Wanita itu, Zhu Chou, 27, telah menjadikan babi tersebut yang digelar sebagai Zhu Diandian atau babi gila bukan sahaja tidur sekatil dengannya setiap malam malah turut dipakaikan baju.

Zhu dan babi itu turut berkongsi selimut. Namun ketaksuban Zhu terhadap babi berkenaan tidak dicemburui oleh suami Zhu malah dia sanggup bertolak ansur demi babi tersebut.
Menurut Zhu untuk memastikan babi itu mandi setiap hari, dia akan meletakkan sayur di atas lantai dari katil hingga ke bilik mandi. Hanya dengan cara itu barulah babi gila itu akan bangun untuk mandi.
Babi berkenaan turut dibawa ke taman untuk bersiar-siar.
Binatang itu dipelihara sejak kecil dan kini babi berkenaan mempunyai ukuran berat lebih 80 kg.
Zhu yang merupakan pelajar lulusan komunikasi kini berkhidmat di sebuah syarikat penerbitan dan mempunyai lebih 40,000 pengikut di Weibo.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments