Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pergh ! Kanak-kanak Malukan Presiden Ecuador
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


NEW YORK – Sikap mesra yang ditunjukkan oleh Presiden Ecuador, Rafael Correa memakan diri apabila beliau dimalukan dengan tulisan yang tertera pada baju seorang kanak-kanak.

Correa dikatakan sebelum itu menerima permintaan seorang kanak-kanak untuk merakam gambar kenangan tanpa menyedari tulisan pada baju yang dipakai oleh kanak-kanak itu tertulis Saya bersama si ***** dengan anak panah yang ditujukan kepada pemimpin No. 1 Ecuador itu.

Gambar tersebut kemudian menjadi viral di media sosial dan tersebar dengan begitu meluas di bawah hashtag #IAmWithStupidMashi iaitu merujuk kepada akaun Twitter beliau yang menggunakan nama @mashirafael.

“Seorang pengintip CIA kanak-kanak telah cuba menjejaskan nama baik kerajaan,” komen seorang pengguna Twitter terhadap gambar berkenaan.

Para penyokong Presiden Ecuador itu bagaimanapun telah bertindak balas dengan menyebarkan kembali kempen di bawah hashtag #WeAreWithYouMashi bagi menunjukkan sokongan ke atas Correa. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments