Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Penumpang China Buat Huru-Hara Dalam Pesawat Airasia Akan Dihukum
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Satu kumpulan pelancong dari China yang membuat huru hara di dalam pesawat Air Asia dengan memcurah air panas kepada pramugari dan mengancam untuk meletupkan pesawat akan dihukum dengan setimpal, kata pihak berkuasa China.

"Kumpulan itu mengganggu penerbangan pesawat, mencederakan penumpang lain dan telah memburukkan imej orang China", kata Pentadbiran Pelancongan Nasional China.

Bagaimanapun, jenis hukuman yang bakal dikenakan tidak disebut, tetapi antara cadangan yang diberikan adalah menghukum agensi pelancongan yang terbabit dan menyenarai hitam individu-individu yang terlibat.

Pesawat yang sudah menempuh separuh perjalan ke China itu terpaksa berpatah balik ke Thailand hanya kerana perlakuan kumpulan terbabit.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments