Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Brek Lori Todak Berfungsi, Rempuh Kedai Makan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kota Bharu: “Saya pengsan seketika kerana terlalu terkejut melihat lori pasir itu tiba-tiba meluru laju ke arah kedai makan bapa saudara, Fauzi Yakob,” kata Zarifah Hasan, 45, menceritakan kejadian lori merempuh kedai makan tempatnya bekerja di Kampung Dewan Beta, di sini, semalam.
Dalam kejadian jam 9.30 pagi itu, 10 pelanggan yang sedang menjamu selera lari lintang-pukang untuk menyelamatkan diri berikutan lori dipandu lelaki berusia lingkungan 30-an gagal dikawal dan terbabas ke kiri jalan sebelum merempuh kedai. 
Difahamkan, brek kenderaan itu gagal berfungsi dengan baik menyebabkan pemandunya merempuh apa saja halangan di depannya. 

Turut rosak teruk sebuah kereta Proton Iswara kepunyaan pemilik kedai dan motosikal Honda pelanggan.

Menurut Zarifah, ketika kejadian dia sedang berdiri di depan kedai sambil melihat pelanggan sedang minum dan makan pagi.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments