Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Tragedi Dua Beranak Maut Lewat Malam
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kota Bharu : Dua beranak maut apabila kereta dinaiki mereka bertembung dengan sebuah kereta lain dalam satu kemalangan di Jalan Tok Kenali, Kubang Kerian, di sini, kira-kira 10.45 malam tadi.
Dalam kejadian itu, Noor Aziemah Mat Ruki, 28, dan ibunya Azizah Deraman, 49, maut di tempat kejadian berikutan parah di kepala dan badan akibat pertembungan antara kereta Perodua Viva dinaiki mereka dengan sebuah kereta Honda City.
Pemandu Honda City bersama isteri dan anak lelakinya yang dalam perjalanan dari rumah mereka di Pasir Tumboh ke bandar, turut mengalami kecederaan tetapi tidak serius.

Mayat dua beranak terbabit dihantar ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) untuk bedah siasat manakala tiga mangsa yang terselamat turut mendapatkan rawatan di hospital sama.

Ketua Operasi Balai Bomba dan Penyelamat Kota Bharu Anuar Mohd Taib berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung kejadian itu pada 10.48 malam.
"Sebaik tiba di lokasi kejadian, kami dapati dua mangsa terbabit tersepit dalam kereta yang remuk teruk pada bahagian depan.
"Kami terpaksa mengambil masa 10 minit untuk mengeluarkan mayat mangsa," katanya

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments