Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Mangsa Lacur Dikurung Dalam Rumah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Melaka Tengah: Seorang wanita tempatan yang dipercayai menjadi mangsa pemerdagangan manusia, diselamatkan polis ketika dikurung di sebuah premis di Taman Seri Krubong, di sini semalam.

Mangsa berusia 22 tahun dan berasal dari Perak, ditinggalkan seorang diri di tingkat atas premis dua tingkat itu yang dikunci dari luar di bahagian bawah.


Dia turun ke premis di tingkat bawah sebelum meminta bantuan orang ramai yang melalui kawasan itu, kira-kira jam 2.30 petang semalam. 

Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Salehhudin Abdul Rahman, berkata pihaknya yang menerima panggilan daripada orang awam, menghantar sepasukan anggota ke lokasi dan berjaya menyelamatkan mangsa selepas memo-tong pintu jeriji besi premis berkenaan.


Tak diberi makan

“Wanita terbabit mendakwa dibawa menaiki kereta dari tempat tinggalnya di Rembia, Alor Gajah oleh dua lelaki, kira-kira jam 10 malam tadi (kelmarin) ke rumah kedai berkenaan. Dia juga mendakwa dilacurkan kepada tiga lelaki sebelum ditinggalkan berseorangan di premis berkenaan. 
“Ketika ditemui, wanita itu dalam keadaan letih kerana mendakwa tidak diberi makan sepanjang dikurung,” katanya. BH

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments