Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Muka Bayi Melecur Terkena Kemenyan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Georgetown: Hancur luluh hati seorang ibu apabila melihat muka bayi lelakinya melecur teruk terkena kemenyan ketika ditinggalkan kepada rakannya untuk dijaga dalam kejadian di sebuah rumah di Lebuh Macallum, di sini, kelmarin.
Bayi malang berusia lima bulan itu dikatakan mungkin menjadi mangsa dera rakan ibunya, namun sehingga kini ia belum dapat dipastikan kerana wanita yang menjaganya itu terus menghilangkan diri.
Ibu mangsa, C Jugavalli, 32, berkata, dia meninggalkan bayinya itu kepada rakannya kerana wanita itu mendakwa mahu menjaga anaknya itu sejak sebulan lalu sebelum dia mengambil keputusan bertemu dengan bayinya jam 5 petang kelmarin. 

“Saya baru mendapat kerja di kilang dan rakan memberitahu dia boleh menjaga anak saya. Saya memang percayakannya lalu menyerahkan anak kepadanya.

“Setiap hari saya menghubungi rakan terbabit bertanyakan keadaan anak dan dia memberitahu supaya tidak perlu risau serta bimbang kerana anak saya selamat di bawah jagaannya,” katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments