Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Warga Emas Dikelentong 'LOYAR BURUK' Peguam
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kuala Lumpur: Kegembiraan ayah kepada seorang dramatis selepas berjaya memiliki rumah yang menjadi rebutan antara dia dan anak perempuannya itu tidak kekal lama apabila dia ditipu peguam yang menguruskan penjualan rumah berkenaan.
Warga emas itu yang mahu yang mahu dikenali sebagai Razif, 70-an, berkata, berikutan penipuan itu dia bukan saja kerugian hampir RM500,000, malah kini hanya tinggal menumpang di sebuah bilik bersama isteri sejak tiga tahun lalu. 
“Saya impikan kehidupan lebih tenang bersama isteri, namun tindakan peguam wanita itu menyebabkan kami terpaksa hidup serba kekurangan. 

“Apabila saya membawa perkara ini kepada pihak atasan baru saya tahu rupa-rupanya peguam itu disenaraihitamkan Lembaga Tatatertib Peguam-Peguam berikutan terbabit dalam beberapa kes penipuan sebelum ini,” katanya.

Razif berkata, sebelum ini dia bersama isteri yang berniat memulakan kehidupan di kediaman baru melantik peguam berkenaan untuk menguruskan urusan jual rumah akhir tahun lalu.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments