Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Wanita dipatuk ular ketika buang air
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Noraslinda Asat,34, baru hendak duduk di atas mangkuk tandas sebelum tiba-tiba berasa ada sesuatu yang menyakitkan mematuk punggungnya.
Dia segera bangun lalu terlihat seekor ular sawa sepanjang 1.8 meter melingkar dalam mangkuk tandas dengan mulut menyeringai menampakkan taringnya yang tajam.

Dalam keadaan panik Noraslinda menyauk ular tersebut namun ia terlepas kerana licin sambil menjerit sekuat hati memanggil suaminya.
Sejurus selepas kejadian dia berasa lemah hingga terpaksa dikejarkan ke hospital lalu diberikan suntikan sebelum dibenarkan pulang.
Suami Noraslinda, Mohammad Fitri Kassin, 34, menyatakan ular tersebut sebesar lengannya.

Menggambarkan rupa ular tersebut, ia dikatakan jenis sawa dengan badan berbintik coklat gelap.
Dipercayai, anak Noraslinda yang berusia 4 tahun turut melihat ular tersebut ketika masuk ke dalam tandas 5 minit sebelum ibunya kerana dia ada berkata “Mama, your tail was moving” namun tidak difahami Noraslinda.
Petugas dari Animal Concerns Research and Education Society Singapura datang untuk menangkap ular tersebut namun tidak berjaya kerana ia sudah pun lesap.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments