Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Buku kanak-kanak terap unsur gay dijual secara terbuka di pasaran
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


SEBELUM ini buku yang abjad yang melabelkan huruf Z dengan #zakar pernah menjadi kontroversi. Namun pihak pengedar buku berkenaan telah menarik balik penjualan buku itu.
Kini, masalah berkaitan dengan buku kanak-kanak yang menerapkan unsur-unsur #gay pula timbul.

Buku cerita pendek kanak-kanak yang bertajuk Alfie’s Home itu menceritakan, ayah dan ibunya bercerai setahun yang lalu. Tidak lama selepas penceraian itu, ayahnya membawa seorang lelaki tinggal bersama mereka di rumah baru ayahnya.

Lelaki berkenaan tinggal sebilik dengan ayahnya. Mereka juga tidur bersama-sama.
Dari gambar ilustrasi buku berkenaan, ayah kanak-kanak terbabit kelihatan mesra lain macam dengan rakannya dan turut disertakan dengan caption gambar:
“Being #gay is just one more kind of love..”


Nampaknya, ada tangan-tangan hitam yang teringin sangat menerapkan budaya songsang di negara kita. Minta pihak KDN ambil tindakan segera sebelum terlambat.
Buat ibu bapa, sila pastikan anda periksa isi kandungan buku sebelum membeli sebarang buku untuk anak anda. – My Media Hub

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments