Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » ‘Aku nok gi dah...ada ore ajak’
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kota Bharu: “Aku nok gi dah... ada ore ajak (aku mahu pergi, ada orang ajak)”. Itu ungkapan terakhir diucapkan lelaki warga emas sebelum dia benar-benar ‘pergi’ dijemput Illahi akibat terjatuh dalam perigi lama di rumahnya di Jalan Hospital, di sini, semalam.
Mangsa Che Ismail@ Mohamad Che Abdullah, 64, meninggal dunia dipercayai akibat lemas dalam perigi sedalam tiga meter sebelum disedari isterinya Maimun Ahmad, 71, pada jam 10 pagi.
Maimun berkata, tidak menyangka kata-kata suaminya yang mahu pergi menemui ‘seseorang’ ketika mereka berehat, petang kelmarin petanda arwah suami pergi buat selama-lamanya.

“Kami berehat sebelum arwah menyebut ‘aku nok gi dah... ada ore ajak’ sebelum terus beredar. Ketika itu, saya tidak merasakan apa-apa, sebaliknya menganggap ia hanya perbualan biasa.

“Namun, tidak sangka dalam tempoh tidak sampai 24 jam, dia benar-benar pergi meninggalkan saya untuk selama-lamanya,” katanya ketika ditemui di rumahnya, semalam.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments