Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Katy Perry Putus Cinta Akibat Orang Ketiga
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Hubungan cinta di antara Katy Perry dan John Mayer nampaknya sudah pun berantakan sekali lagi dan nampaknya harapan untuk melihat pasangan ini berbaik mungkin tidak akan kesampaian.
Ini kerana menurut sumber yang dipercayai, kali ini hubungan mereka putus disebabkan Mayer curang dengan seorang aktres, Kelly Monaco.
Malah Mayer dan Monaco juga mempunyai minat yang sama dalam hubungan seksual apabila gemar bermain dengan pelbagai peralatan seks yang dapat menghangatkan hubungan intim mereka.
Menurut sumber itu lagi, Perry menyedari kecurangan teman lelakinya itu apabila terbaca kandungan mesej dalam telefon bimbit Mayer dengan Monaco.
Sebelum ini, pasangan kegemaran Hollywood ini pernah beberapa kali memutuskan hubungan cinta namun bercinta semula beberapa bulan kemudiannya.
Katy sebelum ini pernah berkahwin dengan pelakon dan pelawak Russell Brand pada 2010 namun bercerai 14 bulan selepas itu

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments