Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Dailymail.uk Kaki Fitnah ! Sengaja Reka Cerita
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kuala Lumpur: “Penipu besar! Saya tak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan kepada mana-mana wartawan dari Daily Mail.” Demikian tegas Presiden Persekutuan Juruterbang Malaysia (MPA) Kapten Abdul Manan Mansor.
Beliau berang apabila portal berita berpangkalan di United Kingdom itu menyiarkan laporan berita memetik dia mendakwa juruterbang MH370, Kapten Zaharie Ahmad Shah mungkin membunuh diri. 
Daily Mail itu juga memetik Abdul Manan sebagai berkata, Zaharie berada dalam keadaan psikologi tidak stabil akibat masalah rumah tangga. 

Abdul Manan berkata, semua berita 10 perenggan itu rekaan Daily Mail semata-mata dan dia langsung tidak tahu bagaimana mereka boleh berbuat begitu.

“Saya berpendapat wartawan terbabit tiada cerita lagi. Semua orang mencari jawapan kehilangan MH370, semua tanya kenapa kerana operasi dan menyelamat sudah memasuki hari ke-24.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments