Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » 6 Gambar: Insiden Mangsa Maut Dirempuh Lelaki Memandu Sambil Main Telefon
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



JOHOR BAHRU – Seorang pemandu treler Perodua yang membawa muatan kereta baru maut dirempuh dari belakang oleh sebuah kenderaan Perodua Alza.
Dalam kejadian kira-kira pukul 12.30 tengahari itu, mangsa sedang membuka tali untuk mengeluarkan kereta Perodua Myvi dari treler yang dipandunya sebelum dirempuh sebuah kereta Perodua Alza yang dipandu seorang lelaki.
Difahamkan, lelaki berkenaan didakwa memandu sambil bermain dengan telefon pintarnya sebelum merempuh mangsa.
Mangsa maut serta merta di tempat kejadian.
Pemandu Perodua Alza didapati cuba melarikan diri setelah kejadian tersebut, namun gagal apabila tayar keretanya tersangkut pada besi bahagian belakang treler.
Setelah percubaan demi percubaan, pemandu kereta tersebut akhirnya berlari keluar dari keretanya dan lari ke Bank Islam berdekatan dan dikejar oleh orang awam.
Lelaki itu berjaya ditangkap tetapi dia mengaku tidak bersalah dengan alasan dia sedang berjoging dan dia tiada kena mengena dengan kejadian itu katanya.






About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments