Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Qi Tak Kisah Nelydia Dan Sharnaaz Bergandingan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


STATUS hubungan cinta dua pelakon popular, Nelydia Senrose dan Qi Razali menimbulkan tanda tanya apabila Nelydia memadamkan gambar-gambar kekasihnya itu di akaun Instagram miliknya baru-baru ini.
Padahal gambar pelakon gandingannya dalam drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta, Sharnaaz Ahmad lebih banyak kelihatan. Sebelum ini juga pernah timbul gosip yang kononnya Nelydia dan Sharnaaz menyimpan perasaan selepas empat bulan bekerjasama untuk drama tersebut.

Menurut kenyataan Nelydia dalam sebuah akhbar sebelum ini, hubungan mereka tidak ada sebarang masalah dan masih baik seperti biasa. Bahkan dia memberitahu, masih terdapat gambar Qi dalam akaun Instagramnya.
Nelydia bagaimanapun enggan memberi komen yang lebih lanjut berkenaan tindakannya memadamkan gambar mesranya bersama Qi kerana bimbang akan mengeruhkan lagi keadaan.
Bercakap tentang Sharnaaz, jelasnya, dia hanya menganggap lelaki itu seperti abangnya sahaja dan bersyukur kerana kekasihnya, Qi cukup memahami kerjayanya sebagai pelakon.
Apabila diajukan soalan tentang tindakan kekasihnya memadamkan gambarnya di Instagram, Qi Razali, 37, yang ditemui ketika pelancaran program Kokolog di Sri Pentas, Damansara, Selangor itu tidak melatah, sebaliknya menjawab soalan demi soalan tentang hubungan mereka dengan hati yang terbuka.
Akui Qi, hubungan mereka pernah dilanda badai sebelum ini semuanya gara-gara cemburu kekasihnya itu digandingkan dengan Sharnaaz.
Bagaimanapun, semuanya kembali pulih dan hubungan cinta mereka semakin utuh.
Ikuti temu bual Qi bersama Kosmo!.
Kosmo!: Apakah status sebenar hubungan cinta Qi dan Nelydia sekarang ini?
Qi: Status masih sama, tidak berubah. Dia masih kekasih saya.
Adakah kalian bergaduh, menyebabkan Nelydia memadam gambar-gambar Qi daripada akaun Instagram Nelydia?
Dia ada sebab tersendiri. Memadamkan gambar dalam akaun laman sosial tidak bermakna hubungan kami bermasalah. Dia mengambil tindakan itu kerana ada peminatnya yang mengutuk saya dalam gambar yang dimuat naik itu, jadi untuk menjaga hati saya, dia padamkan terus gambar itu.
Bagaimanakah boleh Qi tafsirkan tentang hubungan kalian sekarang ini?
Alhamdulillah, semuanya baik. Sebelum ini saya mengaku pernah meluahkan emosi dan rasa cemburu secara membuta tuli. Ia berlaku kerana saya menghadapi kemalangan jalan raya dan emosi saya tidak stabil waktu itu. Saya hormati Nelydia kerana dia cukup kuat hadapi dugaan dalam hubungan kami.
Selepas apa yang berlaku, adakah Qi meletakkan sebarang syarat buat Nelydia untuk berlakon?
Saya tidak pernah mengongkong dia terutama perkara yang berkaitan dengan kerjayanya. Sebagai kekasih saya akui kadangkala memang timbul rasa cemburu tetapi bila saya fikir balik, buat apa saya halang bakat dan impiannya.
Dia masih muda, baru 20 tahun, banyak lagi impian dan pengalaman yang harus dilaluinya sendiri. Selepas fikir begitu, senang untuk saya bunuh perasaan cemburu itu.
Apakah yang ingin Qi lihat pada kerjaya Nelydia?
Secara jujur saya ingin melihat dia genggam anugerah kerana bagi saya dia seorang pelakon yang cukup hebat. Setiap kali dia bergandingan dengan mana-mana pelakon lelaki dalam drama, pasti peminat mahu lihat mereka bersama di luar set penggambaran. Keserasian yang diciptakan oleh Nelydia kelihatan benar.
Adakah Qi membenarkan andai selepas ini, Nelydia ditawarkan berlakon bersama Sharnaaz sekali lagi?
Jika itu sudah rezekinya, saya tidak kisah. Saya dan Sharnaaz juga tidak ada sebarang masalah walaupun kami tidak pernah berlakon bersama. Bagi saya, apabila tiba soal kerjaya, harus profesional tidak kira dengan siapa kita bergandingan.
Sudahkah Qi terfikir untuk berkahwin dengannya?
Ya, fikir dan berbincang (kahwin) itu memang ada. Setiap hubungan hala tujunya pasti ke arah perkahwinan. Bagaimanapun, dia masih muda dan sibuk dengan kerjaya. Mungkin lagi setahun baru kami akan berkahwin. Kalau boleh selepas risik, saya tidak mahu bertunang lama, kalau boleh terus kahwin lagi bagus.


Kosmo

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments