Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Larikan Jentera Bomba Di Bagan Datoh
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



TELUK INTAN: Seorang lelaki bertindak nekad melarikan sebuah jentera bomba dari Balai Bomba dan Penyelamat Hutan Melintang di Bagan Datoh dan memandu kenderaan itu sejauh lebih 20 kilometer ke Teluk Intan, pagi tadi.
Dalam kejadian kira-kira 11 pagi itu, suspek yang membawa kenderaan secara melulu melanggar beberapa kenderaan termasuk mengakibatkan seorang penunggang motosikal cedera ringan akibat terjatuh sambil dikejar kenderaan bomba lain serta kereta peronda polis.
Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Asisten Komisioner Goh Kok Liang berkata, suspek bagaimanapun berjaya ditahan selepas jentera itu terbabas di lampu isyarat berhampiran kilang Caelygirl di kilometer 3.5 jalan Teluk Intan-Bagan Datoh menghala Teluk Intan kira-kira setengah jam kemudian.
Menurutnya, suspek yang disyaki kurang siuman kini ditahan untuk siasatan lanjut.-HM

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments