Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Forum Islam Dicemari Wanita Tayang Buah Dada!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Satu forum agama di Berlin, Jerman bertukar kecoh apabila tiga wanita penunjuk perasaan separuh bogel dari kumpulan FEMEN terpaksa diheret keluar daripada lokasi forum tersebut, baru-baru ini.
Program yang diadakan sempena Majlis Minggu Islam Berlin itu terpaksa dihentikan serta merta selepas kumpulan pelampau itu menyerbu ke dewan dengan slogan menghina Islam pada tubuh badan mereka.
Pertubuhan FEMEN diasaskan di Ukraine ini memang terkenal dengan berbogel untuk mempromosikan mesej perjuangan hak wanita serta untuk membantah mana-mana pihak yang tidak sehaluan dengan prinsip yang dipegang mereka.
September lalu, anggota FEMEN turut mencetuskan kontroversi apabila menyerbu Minggu Fesyen Paris ketika pertunjukkan fesyen rekaan pereka fesyen Nina Ricci.




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments