Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Aliff Aziz cipta lagu tentang Anne Ngasri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



PENYANYI asal Singapura, Aliff Aziz mengakui hubungan cintanya dengan Anne Ngasri yang berakhir dua tahun lalu adalah serius, malah dia pernah merancang untuk mengahwini aktres tersebut tetapi tidak kesampaian sehingga menyebabkan hidupnya menjadi tidak keruan selama empat bulan.
“Saya menyesal mengambil tindakan untuk berkahwin pada umur 21 tahun. Sebabnya kesakitan yang saya rasai hampir memusnahkan seluruh hidup saya. Bukan sahaja karier, tetapi juga moral, mental dan fizikal saya hampir musnah.
“Ia kerana saya beri seluruh jiwa raga pada hubungan itu. Sampai ke tahap hendak bernikah. Selama empat bulan saya ambil masa untuk bangkit semula.
“Bagaimanapun perkara ini menjadi pengajaran buat saya untuk tidak memberi 100 peratus jiwa raga kepada pasangan,” ujarnya seperti dipetik daripada laporan Kosmo!.
Aliff, 23, memberitahu dia turut mencipta sebuah lagu mengenai Anne yang bakal dimuatkan dalam album keempatnya yang bakal berada di pasaran Jun nanti.

Baru-baru ini Aliff telah dikaitkan dengan seorang wanita bernama Shazleen selepas gambar mesra mereka disebarkan di internet.
Menganggap ia sebagai pengajaran buatnya, Aliff memberitahu dia mengenali wanita itu beberapa bulan lalu selepas ibu Shazleen memanggilnya menyanyi di sebuah majlis korporat tetapi menafikan mereka mempunyai hubungan istimewa.
Penyanyi lagu “Sayang Sayang” ini juga berkata dia akan lebih berhati-hati agar tiada lagi gambarnya bersama wanita tersebar di internet.
Dalam perkembangan lain, Aliff kini sedang terlibat dengan penggambaran drama bersiri “Jodoh 2″. -Tupai

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments