Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Shila Amzah Mara ke I Am A Singer, Tewaskan G.E.M!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

KUALA LUMPUR : Murai Batu percaya pasti ramai yang tertanya-tanya apakah keputusan I Am A Singer pada Jumaat lalu setelah Shila Amzah terpaksa bersaing dengan 6 peserta lain termasuklah penyanyi hebat daripada Hong Kong, G.E.M.
Keputusannya adalah Shila berjaya meraih tempat kedua dan sekaligus ia memberikan laluan yang selesa buatnya untuk terus bertanding di dalam program realiti tersebut bagi pusingan seterusnya.

Tahniah Murai Batu ucapkan buat Shila. Apapun, dalam pusingan pada Jumaat lalu, ramai audiens di China yang lebih tertarik melihat persembahan Shila dan G.E.M kerana mereka disifatkan mempunyai cara dan gaya nyanyian yang lebih kurang sama.
Seperkara lagi, sudah 3 kali G.E.M meraih tempat kedua di dalam pusingan I Am A Singer yang terdahulu. Namun, setelah berdepan dengan Shila, G.E.M gagal mempertahankan kedudukannya itu dan hanya berjaya meraih tempat keempat sahaja.
Sewaktu diwawancara pihak media di sana, Shila memberitahu, dai tidak puas apabila hanya dapat menyanyi sekali saja di pentas I AM A Singer. Kalau boleh, dia mahu menyanyi lebih dan mahu memperlihatkan bakat muziknya di platform tersebut.
Takpe Shila, selepas ni Shila akan berpeluang untuk berdepan dengan pesaing lain di dalam pusingan I Am A Singer yang seterusnya. Good Luck Shila….Buat yang terbaik okey!

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments