Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Buat Tatu Dalam Bibir Kini Jadi Trend Remaja Ekstrem
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post




Kebelakangan ini banyaknya trend kecantikan yang aneh, kali ini muncul trend tatu yang ekstrim. Sebenarnya trend ini juga bukan hanya untuk mencantikkan diri, namun lebih ke arah 'untuk kelihatan cool' saja. 


Trend ini disebut Lip Tattoo. Di mana para peminatnya membuat tatu di dalam permukaan bibir bawah mereka. Bahkan setelah merasakan sakitnya membuat tatu di dalam bibir, mereka dengan bangga menunjukkannya di media social. 


Teknik Lip Tattoo ini juga boleh menyebabkan rasa sakit yang extrem. Dipetik dari Dailymail, sebenarnya trend ini bukan hanya menyebabkan bibir menderita, namun kos pembuatannya mahal.

Namun demi meluahkan sesuatu, ternyata tidak sedikit orang yang cuba melakukannya. Apalagi bagi mereka yang sudah jadi tattoo junkies, maka tattoo seperti ini bukan masalah bagi mereka. Meski pun begitu, beberapa website memberi amaran bahawa bagi yang tidak sesuai dengan teknik Lip Tattoo atau mempunyai sensitiviti tertentu sebaiknya tidak mencuba trend ini.
Ketahanan, tatu melampau ini boleh tahan dari lima tahun sampai hanya beberapa bulan sahaja.




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments