Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Juruteknik rakam aksi polis buang air
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Singapura: Seorang juruteknik mempunyai keberanian tersendiri melakukan jenayah apabila menjadikan seorang pegawai polis sebagai sasarannya.
Ling Jia Hui, 24, menggunakan telefon bimbitnya merakam aksi seorang anggota polis wanita membuang air dalam tandas di Ibu Pejabat Kementerian Dalam Negeri di New Phoenix Park.
Ling merakam aksi anggota polis berpangkat sarjan itu ketika dia melakukan kerja pemasangan kabel di bangunan berkenaan pada 6 Jun 2012. Ling berdepan tuduhan mencabul terhadap seorang wanita lain dengan menghubunginya di telefon dan bertanya mengenai saiz coli mangsa 7 Mei tahun sama. Semalam dia mengaku bersalah di mahkamah dan hakim mengarahkan dia dipenjara dua minggu.
Ling turut diletakkan di bawah pengawasan selama sembilan bulan.
Pemeriksaan mendapati Ling mengalami kecenderungan berfantasi seks membabitkan wanita yang tiada hubungan dengannya. - Agensi

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments