Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Elizabeth Tan Duet Lagu Havoc Dengan Joe Flizzow
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Selepas menggegarkan laman sosial Facebook dengan beberapa buah lagu cover yang kami sendiri impress, pagi tadi, melalui siaran radio Fly Fm, Elizabeth Tan telah diberi kesempatan untuk menyanyi duet lagu Havoc bersama penyanyi asal lagu tersebut, Joe Flizzow.
Dijemput khas untuk mendendangkan lagu secara langsung di Fly Fm, pada mulanya Elizabeth tidak tahu mengenai rancangan pihak radio untuk menemukannya bersama Joe Flizzow.


Ketika sedang mendendangkan sebuah lagu, Joe secara tiba-tiba muncul di belakang Elizabeth sehingga membuatkan gadis tersebut terkejut terpaku sebentar.

Menariknya, bukan sekadar kejutan buat Elizabeth, para pendengar Fly Fm juga dikejutkan dengan persembahan duet Elizabeth dan Joe yang berjaya memukau seluruh studio. Secara jujurnya, kami sendiri tergamam sewaktu mendengar persembahan mereka berdua pagi tadi.
Tak perlu kami panjangkan cerita disini, apa kata anda layan video berdurasi 4.01 minit ini sekarang!

VIDEO - FlyFM

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments