Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Buah Dada Agnes Monica Tersembul Ketika Hadir Di Kediaman Kedutaan AS
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Setelah sempat membuat heboh dengan gaya busana berkutang tirus pada November tahun lalu , Agnes kembali lagi melakukan penampilan tidak sopan . 

Kejadiannya berlangsung pada tahun 2013 apabila bekas penyanyi cilik ini diundang ke rumah atau kediaman Dubes ( Duta Besar ) Amerika untuk Indonesia yang mengadakan acara formal untuk memotivasi generasi muda agar berprestasi .

Dalam foto itu , kelihatan penyanyi yang tengah mengeluarkan single Coke Bottle bersama Timbaland ini memakai pakaian yang super seksi . Di foto ini pun Agnes tampak mengenakan kebaya bahan sutera ketat berleher terbuka hingga belahan payudara yang timbul tampak jelas dipadu hotpant seksi .

Penyanyi kelahiran 1 Julai 1986 ini duduk di sebelah Duta Amerika di antara orang ramai para pelajar Indonesia .

Penampilan pelakon sinetron Pernikahan Dini ini sangat berbeza dengan Duta Besar Amerika Syarikat dan para jemputan lain yang berbusana batik dan baju yang sopan .

Pilihan Agnes memakai busana super hot dan seksi itu mengundang kecaman di media sosial , seprti dilansir dari yahoo.com . Namun , nampaknya Agnes tak terpengaruh dan terus berani berpakaian dengan gaya berbeza dari yang ada

Sumber tribunnews.com

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments