Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Alif Satar Kongsi Gambar Majlis Merisik Kekasih
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Rasanya, peminat sudah pun mengetahui majlis merisik atau majlis menghantar tanda penyanyi Alif Satar kepada kekasihnya, Sha Dila Halid yang diadakan pada 14 Januari lalu bertempat kediaman keluarga Sha Dila yang terletak di Rembau, Negeri Sembilan
Alif juga sudah memaklumkan bakal mendirikan rumah tangga dengan teman wanitanya itu pada September ini kerana signifikan bulan tersebut adalah merupakan bulan kelahiran mereka berdua.
Majlis merisik itu diadakan secara tertutup dan Alif sendiri dilaporkan tidak menghadiri majlis tersebut, namun penyanyi lagu Jangan Nakal ini ada berkongsi sekeping gambar buat tatapan peminatnya di luar sana.
Menurut Alif, hubungan mereka yang telah terjalin selama empat tahun itu dirasakan sudah cukup untuk membawa mereka ke fasa hidup yang baharu kerana kedua-duanya sudah pun saling kenal-mengenali di antara satu sama lain.
Tahniah diucapkan buat Alif dan pasangan, dan semoga segala perancangan sempena hari bahagia itu kelak berjalan lancar dan sempurna.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments