Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Bekas ROCKERS Dipenjara 35 Tahun Kerana Cubaan Rogol Bayi
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Penyanyi rock dan bekas vokalis kumpulan Lostprophets, Ian Watkins dijatuhi hukuman 35 tahun penjara selepas didapati bersalah melakukan penderaan seks terhadap kanak-kanak.
Watkins, 36, mengaku salah terhadap 13 pertuduhan termasuk cubaan merogol bayi berusia 11 bulan.
Dua wanita berusia 21 dan 24 tahun, turut dihukum penjara 14 dan 17 tahun bersabit kesalahan ini kerana membenarkan anak mereka terlibat dengan jenayah melibatkan Watkins.
Dikhuatiri, terdapat banyak lagi jenayah seksual melampau melibatkan kanak-kanak telah dilakukan Watkins terhadap anak-anak peminatnya termasuk di Amerika Syarikat dan German.
ian-watkins (1)
Selain disahkan sebagai pedofilia, Watkins juga didapati mempunyai kecenderungan seks melampau ekoran penemuan 90 gambar kanak-kanak dan 22 imej grafik melibatkan binatang.
Watkins juga mempunyai rekod mempengaruhi peminatnya yang mempunyai anak kecil supaya melakukan penderaan pada anak kecil mereka. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments