Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Nazim Othman & Bella Dally Sudah Nikah?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Nazim Othman & Bella Dally Sudah Nikah?

RAMAI peminat sudah sedia maklum akan hubungan cinta aktor kacak, Nazim Othman dan Belly Dally bukan?

Akan tetapi sepanjang menjalinkan hubungan cinta, pasangan ini jarang menjaja kisah peribadi mereka kepada umum dan lebih selesa untuk berkongsi soal kerjaya sahaja.

Bagaimana pun baru-baru ini, pasangan pelakon tersebut telah berkongsi beberapa foto mesra mereka lengkap memakai persalinan pengantin berwarna putih.

Nazim Othman & Bella Dally Sudah Nikah?

Eh, mereka sudah bernikah secara senyap-senyap ke? Kenapa tak buat sidang media seperti artis lain?

Foto tersebut turut menarik perhatian pengikut laman sosial pasangan ini dan ramai antara mereka yang mengucapkan tahniah atas berita baik tersebut.

Setelah meneliti setiap caption foto yang dikongsikan oleh Bella dan Nazim, rupa-rupanya majlis pernikahan mereka hanyalah untuk sebuah drama yang menggandingkan kedua pelakon ini.

Difahamkan, mereka hanya bernikah untuk penggambaran drama terbaru TV3 berjudul Kalimah Jiwa yang akan disiarkan pada bulan Disember nanti.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments