Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Scha Al-Yahya Tampil Seksi Dengan Baju Pink Paras Lutut (6 Gambar)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Siapa tidak kenal Scha Al-Yahya yang digelar pasangan paling bahagia bersama suaminya, Awal Ashaari. Selain difitnah mencuri beberapa helai pakaian bernilai RM2,000 sewaktu majlis pembukaan sebuah gedung pakaian terkenal, kontroversi membabitkan pasangan ini tidak pernah kedengaran lagi.
Terbaru, pelakon tinggi dan bersuara kasar itu tampil seksi dengan baju pink paras lutut hasil rekaan pereka fesyen terkenal Anizam Yusof. Penampilan Scha Al-Yahya ketika sesi photoshoot bertambah menakjubkan apabila baju pink yang dipakainya sedikit terselak sehingga menampakkan pehanya yang ranum.

Apapun, jom skodeng beberapa keping gambar cantik Scha Al-Yahya di bawah yang dilihat agak malu-malu ketika cuba menggayakan pelbagai variasi posing seperti yang dikehendaki oleh jurukamera. Wajah pelakon itu pula berubah menjadi kemera-merahan.

 





 
 
Sumber: Here

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments