Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kyushu Railway Perkenal Keretapi Mewah 7 Bintang~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Kereta-Api.jpg

Sebuah syarikat pengendali keretapi Jumaat lepas memperkenalkan keretapi mewah dan mensasarkan ia menjadi popular dalam kalangan rakyat Jepun yang berpendapatan tinggi.

Syarikat Kyushu Railway mendedahkan koc Nanatsuboshi yang menawarkan kemewahan serta layanan sehingga tujuh bintang.

Keretapi itu menawarkan ruang rehat dilengkapi dengan bar dan piano, restoran mewah serta 14 buah suite peribadi.

NanatSuboshi02

Setiap bilik peribadi disertakan dengan katil yang empuk bersama meja tulis dan juga bilik air yang luar bersama pancuran air dan tandas serta alat pemanas.

Keretapi itu akan bergerak di kawasan luar bandar di Pulau Kyushu dengan pakej empat hari tiga malam yang harganya mencecah 1.13 juta yen (RM36,190) bagi satu pasangan.

Syarikat itu menamakan rekabentuk keretapi mewah itu sebagai gabungan rekabentuk fusion antara Jepun dan Barat atau gabungan lama dan baru.

Keretapi itu akan memulakan perkhidmatannya pada bulan depan tetapi perjalanannya sudah pun habis ditempah sehingga Jun 2014.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments