Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Garfu Bergetar Untuk Elak Obesiti Mula Dijual Di AS!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Garfu Bergetar Untuk Elak Obesiti Mula Dijual Di AS
WASHINGTON – Sejenis garfu elektrik yang bergetar apabila penggunanya makan terlalu cepat telah mula dijual di laman web www.ki ckstarter.com untuk pasaran Amerika Syarikat (AS).
Garfu yang diberi nama HAPIwork berkenaan buat masa ini ditawarkan kepada pengguna yang menyumbang sekurang-ku rangnya AS$89 (RM270) kepada laman pengumpulan dana awam itu.
Gejet yang didatangkan dalam tiga pilihan warna iaitu biru, hijau dan merah jambu tersebut dijadualkan dijual di pasaran awam AS dan Eropah di hujung tahun ini.
“Walaupun masih di peringkat prototaip, produk ini men dapat sambutan global yang menggalakkan kesan daripada kesedaran kesihatan yang semakin meningkat,” kata pe ngasas syarikat pengeluar garfu itu HAPILABS yang beribu pejabat di California, Fabrice Boutain. – AFP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments