Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » VIDEO: 'RAGGING' Junior yang paling Melampau yang TERLAMPAU!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

WOWWW!!APA NIH!! APA CERRR!!

Ragging paling Sadisss yang tersadisss! Cuba tengok baju nih? SPORT CREW?? Ehhh.. macam kenal lah pulak baju nih.. Macam pernah lihat pula baju nih..tapi dimana yaa??.. Ooopsss!! Sorry!! .. 


ini kenyataan.. 

Panas panas PANAS!!! 


Kalau mau RAGGING tuh biar berpadah-padah.. ini bukan RAGGING.. Ini dera! Mau cakap budak 'U' takda otak.. tak boleh juga..kalau takda otak, Takkan Masuk 'U' ? Hurmmm.. Nak cakap Bodoh.. Tak boleh juga..Kalau Bodoh, Takkan dapat result yang bagus? ..

Video ini sudah di 'DELETE' oleh pihak tertentu.. Namun, Blogbahni tetapi akan memperlihatkan readers kejadian sebenar..


Begini ka minda pelajar Universiti?! Kenapa buat budak junior begitu?!! Sebab kamu nih senior? hebat tahap dewa?! Woww!!! DAE BAK!!

Oopsss.. yang pelajar perempuan bertudung labuh hitam itu berani tumbuk muka lagi..Wowww.. hebat juga ahhh.. Panas hati tengok video nih.. 

Bukan nak memperbesarkan isu ini, tapi ini jelas sekali mendera junior. Adakah patut bergelar sebagai pelajar UNIVERSITI tapi bertindak tanpa akal batas?

Begini tahap pemikiran remaja dalam video nih.. SUNGGUH MEMALUKAN!!


tapi atas dasar keperihatinan Blogbahni, kami akan siarkan versi lengkap!Bukan nak menghebohkan, bukan nak memburukkan keadaan.. Tapi kita cuma nak ragging sebegini TERLAMPAU di hentikan..


Mereka (Junior) Masuk alam Universiti untuk meneruskan cita-cita mereka, Tapi bila diberikan tamparan kejutan budaya sebegini, Mungkin ada dari mereka yang berniat untuk berhenti belajar, atau trauma? Siapa yang tahu??


Jom tengok video berdurasi 5 Minit ini..
      "RAGGING PALING SADIS YANG TERSADIS"

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

2 comments

Anonymous said...

bdk u mana jg nie???..sya kira maw langgar lari bha yg tukang pukul 2..blh ka 2 ar??@ sya seret ja keliling U dorg..

Anonymous said...

sabahan.... what a shame senior... acting just like stupid idiot non civilize and non-educated students... u dont need to bully ppl to gain respect... u gain respect when u respect ppl..