Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » HAHA ! Terima Hadiah Seluar Dalam Menang Pertandingan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


PEMENANG satu pertandingan yang dianjurkan pada sambutan Hari Kemerdekaan Indonesia ke-71, terkejut apabila menerima sembilan helai seluar dalam wanita sebagai hadiah.
Kejadian aneh yang berlaku di Kecamatan Sumarorong, Mamasa, Wilayah Sulawesi Barat kira-kira 1,432 kilometer dari ibu kota Jakarta itu menimbulkan kemarahan pemenang dan penduduk setempat.
Portal berita tempatan Kompas.com melaporkan, tindakan penganjur sambutan tersebut yang menghadiahkan seluar dalam wanita itu sudah dilaporkan kepada pihak polis tempatan untuk tindakan.
Seorang tokoh masyarakat setempat, Henok berkata, kejadian tersebut telah dilaporkan kepada polis supaya ia tidak berulang lagi apatah lagi diberi bersempena ulang tahun kemerdekaan republik itu sendiri.
Kata beliau lagi, kes pelik berkenaan turut berkait dengan unsur penghinaan dan berbaur gangguan seksual yang dilakukan oleh pihak penganjur tersebut kepada pemenang wanita.
Namun, penganjur tersebut dilaporkan memohon maaf atas keterlanjuran tindakan yang mungkin dianggap sebagai tidak beretika itu dan mungkin menjejaskan imej mangsa sekali gus memohon maaf secara terbuka.

Mynewshub.cc

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments