Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » WOW ! Wanita Tergigit Mutiara 'RARE' Ketika Nikmati Tiram
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


SEATTLE – Seorang wanita Amerika Syarikat (AS) tergigit mutiara yang jarang didapati ketika menikmati tiram dan makanan laut lain di sebuah restoran masakan Itali di Issaquah, Washington.

KOMO-TV melaporkan, Lindsay Hasz dan suaminya, Chris sedang makan di Montalcino Ristorante Italiano, di Issaquah baru-baru ini apabila tergigit sesuatu yang keras ketika menikmati hidangan utama.
Hasz berkata, beliau tidak pasti apa yang digigitnya tetapi bertindak menyimpan ia di dalam poket dan balik ke rumah untuk mengkaji benda itu.
Beliau membawa benda itu kepada pakar permata yang kemudian mengesahkan ia adalah sejenis mutiara ungu Quahong yang bernilai kira-kira AS$600 (RM2,526).
Pegawai Makmal Geologikal Barat Laut AS, Ted Irwin, berkata penemuan itu jarang berlaku dengan cuma satu kes dalam beberapa juta permata bermutu.
Pemilik restoran tersebut, Cindy Nardone, berkata beliau gembira bagi pihak pelanggannya. Hasz berkata, beliau mungkin menjadikan permata itu sebagai rantai leher. – AP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments