Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Murid Darjah 2 Tunggu Bapa Jemput Sampai Jam 1 Pagi
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kisah mengenai budak perempuan berumur 8 tahun menunggu bapanya yang tidak kunjung tiba di hadapan sekolah, telah menjadi viral semalam.

Menurut satu pos yang dimuatnaik di Facebook oleh guru sekolah di mana insiden itu berlaku, murid perempuan terbabit menunggu kedatangan bapanya yang tidak muncul-muncul sehingga jam 1 pagi.
Apa yang menyedihkan, dia dikatakan sudah 5,6 kali tertidur dan terbangun sambil menunggu kehadiran si bapa untuk menjemput namun sampai ke sudah tak nampak bayangnya.
Menurut Cikgu Zahran, prestasi murid tersebut di sekolah sangat tidak memberangsangkan dan jiwanya jenis keras memberontak.
Dia juga dikatakan tidak gemar bergaul dengan rakan-rakan sebayanya.
Pengawal keselamatan yang menjaga kawasan sekolah dikatakan tidak jemu menemani murid tersebut dan membuat panggilan kepada bapanya namun tiada jawapan.

“Kesabaran kami ada batasnya,” luah Cikgu Zahran dan beberapa cikgu lain yang turut berada di tempat kejadian.
Mereka kemudiannya sepakat menghubungi Talian Nur untuk melaporkan kejadian tersebut.


Tiga anggota polis yang kebetulan meronda kawasan tersebut kemudiannya menghantar murid tahun dua itu pulang ke rumahnya dengan selamat. – MYNEWSHUB.CC

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments