Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » KAYA ! Lelaki Lamar Teman Wanita Dengan Bunga Wang Kertas
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


BEIJING – Seorang lelaki di China memberikan kejutan kepada kekasihnya, dengan melamar wanita itu di hadapan rakan sekerjanya dengan menggunakan bunga yang diperbuat daripada kepingan wang kertas.

Ma Caojun, 32; yang bekerja di sebuah syarikat pengeluar makanan segera melamar kekasihnya Qin Jiaojiao di hadapan 600 pekerja syarikat berkenaan ketika majlis anugerah industri kebetulan sedang diadakan.
Sejurus sahaja Ma diumumkan sebagai pemenang anugerah itu dia kemudiannya naik ke pentas bersama teman wanitanya, sebelum berlulut dan memberikan hadiah bunga yang diperbuat dari wang kertas.
Menyifatkan dirinya sebagai seorang yang kuat bekerja, Ma tersenyum lebar selepas Qin menerima lamaran terbabit.
“Mulai sekarang saya akan menjadi ketua keluarga dan menyediakan semuanya,’’ kata Ma kepada Qin.
Ma berkenalan dengan Qin sejak tiga tahun lalu dan dia mahu berkahwin dengan wanita berkenaan kerana selama ini Ma banyak menghabiskan masa dengan kerja.
Kini dia mahu meluangkan masa untuk isterinya. – Mynewshub.cc

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments