Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Guru Tarian Masukkan Haiwan Berbisa Dalam Mulut
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Changchun (China): Seorang guru tarian di bandar ini sangat obses dengan haiwan berbisa seperti ular, lipan dan kala jengking sehingga menjadikan binatang itu sebagai sumber pendapatan utamanya.

Lebih menarik lagi, dia meraih pendapatan lumayan dengan membuat persembahan memasukkan haiwan berbisa itu ke dalam mulutnya.

Tian Jiashi mula tertarik dengan haiwan berbisa ketika kecil lagi dan sejak tujuh tahun lalu dia membela berpuluh-puluh binatang itu. Katanya, haiwan yang paling disukainya adalah ular, lipan dan kala jengking.Sejak beberapa tahun lalu, Tian mula membuat persembahan dengan haiwan berbisa dan mendapat sambutan hebat daripada orang ramai.

Aksi utama Tian yang paling mengejutkan penonton adalah memasukkan haiwan berbisa seperti lipan, ular, kala jengking dan labah-labah ke dalam mulutnya.“Kadang-kala haiwan ini menggigit balik, tetapi ia tidak mengancam nyawa,” katanya. - Agensi/Harianmetro

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments