Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kristina Pimenova Digelar Kanak-kanak Paling Cantik Di Dunia (4 Gambar)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Tak ada orang yang tak ingin kelihatan cantik. Ada yang nampak cantik bila pakai make up, pakai baju cantik dan sebagainya. Tetapi bila budak umur 10 tahun lagi cantik daripada anda, rasa tergugat tak?
Kristina Pimenova yang baru berusia 10 tahun digelar kanak-kanak perempuan paling cantik oleh netizen seluruh dunia. Matanya berwarna biru membuatkan sesiapa saja yang bertentang mata dengannya cair dan rambutnya yang perang original menyerlahkan lagi kecantikan kanak-kanak ini.

Lahir pada 27 December 2005 ini berasal dari Rusia dan menjadi model untuk beberapa jenama terkenal seperti Dolce & Gabbana, Armani dan Roberto Cavalli. Dia juga dikatakan supermodel yang paling muda.


Buat anda yang nak sangat tahu pasal si cantik ini boleh lihat gambar-gambarnya di akaun Instagram miliknya,  @kristinapimenova2015 yang kini sudah mempunyai pengikut sebanyak 925k dan juga Facebooknya yang kini melebihi 1juta like. Tapi kedua-dua akaun ini dikendalikan oleh ibunya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments