Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pura-pura Beli Bunga Sebelum Samun
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kuala Lumpur: Berpura-pura mahu membeli bunga sebelum menyamun pekerja premis. Itu taktik dilakukan dua suspek lelaki yang merompak seorang wanita dan melarikan wang tunai RM350.

Dalam kejadian jam 7.45 malam kelmarin, dua suspek berusia 20-an menunggang motosikal sebelum meletakkannya di hadapan premis menjual bunga di Jinjang Selatan, di sini.

Ketua Polis Daerah Sentul Asisten Komisioner R Munusamy berkata, seorang suspek menekan loceng premis dan memberitahu mangsa yang dia ingin membeli bunga.

“Sebaik mangsa membuka pintu, suspek segera mengambil gunting yang diletakkan di atas meja sebelum mengarahkan wanita itu menyerahkan wang tunai dan barangan berharga.
“Suspek turut membuka pintu premis bagi membolehkan rakannya masuk ke dalam kedai sebelum mengambil wang tunai,” katanya, semalam.

Hmetro Online


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments