Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Siapa Dia Pelakon Mualaf 80-an Yang Seksi Dan Bertatu Ini?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


AKIBAT mengamalkan kehidupan sosial yang terlampau bebas, anak lelaki kepada seorang pelakon era 80-an teruk dikutuk netizen di ruang media.
Manakan tidak, sudahlah kulitnya dicacah tatu, individu berkenaan juga didakwa meneguk arak! Tak percaya, lihat sendiri foto-foto yang dimuat naik sendiri oleh isterinya di ruang Instagram.


Bukan itu saja, si isteri juga turut dikritik kerana penampilannya yang seksi dan sering menayangkan ‘lurah’ dalam Instagram peribadi.
Semua tahu, sebagai seorang muslim, si suami sepatutnya menunjukkan perilaku yang mencerminkan ajaran Islam kepada pasangannya yang mualaf.

Ini tak…Lepas kahwin, lengan yang sebelum ini licin dari sebarang cacahan, terus penuh dengan macam-macam lukisan. Lebih teruk lagi, si suami itu semacam langsung tak kisah isterinya menunjukkan ‘aset’ di media sosial serta menayangkan kehidupan hanyut mereka.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments