Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Gadis Bertudung Seksi Sanggup Bogel Demi Airbrush
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


tak tahu apa yang ada di benak fikiran gadis bertudung ini, namun apa yang dilakukan benar-benar memalukan dan mengejutkan.
Mana tidaknya, tanpa mengenal erti malu gadis ini sanggup berbogel dan merelakan tubuh badannya menjadi kanvas bagi melakarkan seni airbrush buat tontonan umum.
Padahnya, tak pasal-pasal aksi daring telanjang bulatnya itu tersebar menjadi viral dan perbualan hangat di media sosial.

Difahamkan, gadis yang menawarkan perkhidmatan model bogel ini merupakan seorang mahasiswa di sebuah kolej yang terletak di Kuala Lumpur.
Ada juga sumber yang mendakwa dalam menjalani kehidupan seharian sebagai gadis manis bertudung bagi menyembunyikan perangai liarnya itu. Sejauh mana kebenaran, tidak kami dapat pastinya.
Entah di mana silapnya, hilang semua budaya-budaya timur yang diterapkan oleh nenek moyang dan yang tinggal hanya budaya barat semata-mata.
Apa yang menyedihkan, permasalahan akidah gadis tersebut yang terlalu berani tanpa mengenal dosa pahala sekali gus mencemarkan imej agama Islam.
Nampaknya isu masalah sosial benar-benar berada pada tahap kritikal. Diharap, moga-moga gadis ini segera bertaubat dan menghentikan perbuatan tidak bermoralnya ini. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments