Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Warga Emas 'Hilang Ingatan' Selepas Terbabas Ditolak Penyamun
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Bahau: Tiga penyamun bertindak kejam dengan menolak motosikal yang ditunggang seorang lelaki warga emas hingga menyebabkannya mangsa terbabas sebelum merempuh pokok dalam kejadian samun di Kampung Bakar Batu, di sini, semalam.

Kejadian pada jam 5.45 pagi itu menyebabkan mangsa, Chong Fok Siong, 73, bukan saja kerugian RM1,500, malah warga emas itu turut ‘hilang ingatan’ seketika berikutan kepalanya dipercayai terhantuk pada pokok sebaik motosikalnya terbabas.

Difahamkan, sebelum kejadian, mangsa bersendirian menunggang motosikal dalam perjalanan membeli sarapan pagi untuk cucunya di sebuah restoran yang terletak kira-kira 300 meter dari rumahnya.
Chong berkata, ketika dalam perjalanan itu, dia terserempak tiga suspek menaiki sebuah motosikal sebelum salah seorang daripada mereka berpura-pura menegurnya.

“Saya tidak mengendahkan teguran itu sebaliknya meneruskan perjalanan ke restoran itu. Tanpa disedari mereka (suspek) berpatah balik dan terus menolak motosikal saya. Ini menyebabkan motosikal saya hilang imbangan lalu merempuh terbabas dan merempuh pokok.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments