Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pergh ! Kencing Berdiri Sambil Diperhatikan Wanita..
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


TAIYUAN – Mungkin ini adalah tandas paling pelik di dunia. Apa tidaknya, patung-patung wanita yang mengenakan pakaian seksi diletakkan di tempat buang air kecil lelaki.
Tandas berkenaan dibina di sebuah restoran di China dengan patung itu dihiasi dengan pakaian dalam wanita, skirt pendek dan baju yang seksi sertai pakaian jarang.
Ia diletakkan dalam bilik kaca dan menghadap kaum lelaki ketika mereka kencing.
Menurut salah seorang pelanggan di restoran berkenaan, Sun Kao, 24, pada mulanya dia menyangka dia memasuki bilik air yang salah selepas melihat patung tersebut sekali imbas.

“Tetapi apabila saya menyedari bahawa ia merupakan tandas lelaki, saya cuba kencing namun agar sukar apabila diperhatikan oleh patung berkenaan,’’ katanya.
Namun pemandangan berkenaan bukan sesuatu yang baru bagi kebanyakan penduduk di situ kerana sesuai dengan temanya sebagai restoran tandas, maka banyak benda pelik disediakan.
Restoran tandas itu yang dibuka pada bulan Ogos tahun lepas dilengkapi dengan peralatan tandas termasuk tempat duduk yang berupa mangkuk tandas.
Di atas mangkuk tandas itu, disediakan kusyen berbentuk najis

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments