Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Cebisan mayat mangsa mula dibawa keluar dari lokasi nahas
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


PARIS – Beberapa buah helikopter telah mula memindahkan cebisan mayat mangsa dari tapak nahas Penerbangan 4U9525 Germanwings di pergunungan Alps Perancis pada petang kelmarin, kata satu sumber pasukan penyiasat kepada agensi berita AFP.
Bagaimanapun, sumber berkenaan menjelaskan operasi untuk mencari mayat 150 penumpang dan anak kapal pesawat Airbus A320 itu terpaksa dihentikan pada sebelah malam.
Tapak nahas yang berada pada ketinggian 1,500 meter itu hanya boleh dinaiki menggunakan helikopter ataupun pendakian sukar.
Sekurang-kurangnya 51 warga Sepanyol dan 72 warga Jerman terbunuh dalam nahas tersebut.
Penerbangan 4U9525 merempuh kaki pergunungan Alps Perancis pada pagi Selasa lalu selepas menjunam tanpa sebab selama lapan minit tetapi anak kapalnya tidak menghantar sebarang isyarat kecemasan.
Syarikat Lufthansa yang merupakan pemilik syarikat tambang murah Germanwings berkata, penerbangan tersebut membawa rakyat dari 18 buah negara. Ahli keluarga mangsa dijangka berkumpul berhampiran tapak nahas mulai semalam. – AFP



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments