Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pergh ! 7 Bukti David McKienzie, Bakal Suami Lana Nordin
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


SELEPAS gagal dalam beberapa siri percintaan termasuk bersama pelakon Johan Asari, Lana Nordin akhirnya berkongsi khabar gembira bakal mendirikan rumah tangga pada Mei nanti.
Lana bagaimanapun enggan memberitahu lebih lanjut siapakah gerangan bakal suaminya, sekadar memberi bayangan beliau berasal dari Amerika dan kini menetap di Singapura.
Katanya, dia mahu memberi kejutan sekaligus mengumumkan bakal suaminya ketika sidang media, 25 Mac ini.
Portal OHBULAN! bagaimanapun telah menjalankan ‘kajian’ mereka sendiri dan memberikan 7 bukti bahawa lelaki istimewa dalam hidup Lana adalah David McKienzie, atlit skuad bola tampar AS di Sukan Olimpik 2012.

1. Warga Amerika, Kerja Di Singapura?



Ya, untuk pengetahuan korang David McKienzie kini bergelar coach untuk sebuah kelab bola tampar, American Volleyball Academy yang berpusat di Singapura. Jadi betullah clue yang Lana Nordin cakap tu kan?

2. Foto Selfie



Kalau korang perasan Lana Nordin kerap memuatnaik foto lelaki ini di laman Instagram miliknya namun tidak mendedahkan nama. Apa susah, Google kan ada.

3. Lunch With My Love




Melihat kepada tweet-tweet daripada David ini sudah membuktikan bahawa mereka berdua sedang dilamun cinta. Malah tweet terbaru David pada Februari lalu turut menyebut nama Lana Nordin.

4. Teman Kekasih Hati Photoshoot?




5. Follow Di Twitter


6. Instagram David McKienzie



Kami cuba ushar Instagram David tapi sayangnya private. Tapi tak apa, tengok dia punya default picture pun dah membuktikan siapa Lana Nordin di hatinya. Siap ada love LN tu.

7. Lagi Foto Bersama



Sebelum ini Lana Nordin pernah dikaitkan bercinta dengan seorang jejaka kacukan Cina-Inggeris namun hasil tinjauan kami foto lelaki tersebut telah pun dipadam. Alaaa mamat yang banyak tattoo tu.
Jika dilihat kepada foto-foto yang dikongsi oleh Lana Nordin di Instagram, dirinya kerap ke Amerika kebelakangan ini. Jumpa family David?
Apa-apa pun tahniah Lana Nordin kerana bakal mendirikan rumah tangga tak lama lagi. Untunglah dapat atlet, sado pula tu.
Sumber:  Ohbulan

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments