Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » » » » » SUPERLAWAK! Aplikasi Mobile Terbaru di Malaysia!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Baru-baru ini, kumpulan pembangun aplikasi telefon 'Just Impressive' Group yang berpusat di Kota Kinabalu Sabah telah melancarkan aplikasi telefon mereka yang pertama.


Aplikasi ini adalah salah satu daripada beberapa siri Aplikasi hiburan daripada mereka, menurut Ketua Pembangun Just Impressive Group, mereka akan melancarkan beberapa lagi Aplikasi Hiburan pada masa hadapan dan sedang merancang untuk berkolebarasi bersama kumpulan-kumpulan media yang lain. 


Ahli kumpulan pembangun aplikasi telefon yang berasal dari Kota Kinabalu, Sabah ini berharap yang Aplikasi ini akan memberikan sesuatu yang baru di dalam industri pembangunan aplikasi mobile di Malaysia.

Aktiviti promosi kini sedang giat dijalankan, applikasi ini akan dipaparkan lagi di sebuah Temubual atas talian baru yang akan berlangsung pada hujung bulan ini.

Anda boleh memuat turun aplikasi ini secara percuma di Google Playstore di 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.superlawakapp.superlawakapps

Ataupun dengan menaip Superlawak di Google Playstore :D

Just Impressive juga menerima tempahan untuk Membina Laman web dan Aplikasi Mobile dengan harga yang bepatutuan, anda boleh menghubungi mereka di jsimpressive@gmail.com ataupun di nombor 0178142285

About Ekkem Spark

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments