Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Peminat Kehairanan Lihat Gambar Fazura Dan Zizan Bergelak Ketawa
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Demikianlah reaksi peminat hiburan yang nyata terkejut dan hairan melihat gambar  dimuat naik oleh aktres jelita Fazura dalam laman Instagramnya.
Aksi Fazura dan Zizan yang nampak mesra dan mampu bergelak ketawa bersama sekaligus menjawab segala persoalan ramai pihak selama ini menyangkakan mereka saling bermasam muka.
Memetik laporan Murai.com.my Fazura berkata, gambar tersebut sememangnya dikongsi untuk ditujukan kepada para keyboard warrior yang suka melihatnya dan Zizan bermasam muka.

“Iya, memang gambar itu saya kongsikan untuk tatapan umum, baik peminat saya atau pun kepada penyokong kuat Zizan dan juga Virus. Memang ada mesej yang ingin saya tujukan kepada para keyboard warrior mahupun individu yang seronok melihat artis mereka bermasam muka.” kata Fazura.
Teraju utama Manisnya Cinta di Cappadocia mengakui terpanggil untuk menghubungi Zizan untuk sama-sama mencari punca situasi ini hingga mereka merancang untuk bertemu.
“Akhirnya ia membawa kepada pertemuan singkat malam tadi setelah Zizan pun turut merasakan perkara tersebut hanya isu yang dibesarkan oleh para haters dan keyboard warrior yang tidak senang melihat saya(Fazura) mahupun dirinya yang kali ini bergerak bersama kumpulan Virus.”
Sementara itu, Fazura turut meluahkan kesyukuran kehadrat Ilahi ekoran isu panasnya bersama Zizan sudah reda dan selasai. 

Mynewshub

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments