Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » GILA ! Peminat Fanatik Red Skull Sanggup Menderita Demi Watak Komik
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Venezuela – Seorang peminat komik sanggup mengambil risiko dengan melakukan aksi melampau iaitu menukar dirinya untuk menjadi seperti watak dalam komik yang diminatinya iaitu Red Skull tanpa mempedulikan wajahnya kini menjadi buruk dan hodoh selain menakutkan.
Bagi tujuan itu, Henry Damon sanggup memotong separuh hidungnya, mencacah anak mata supaya kelihatan hitam, menanam implan di dahi dan bakal mencacah wajahnya menjadi merah tidak lama lagi.
Damon yang berusia 37 tahun dan bapa kepada dua anak itu mengubah wajahnya selepas bertemu rakannya Emilio Gonzalez yang merupakan bekas pelajar perubatan yang tercicir dalam pelajaran.
Selepas bertemu Gonzales yang turut mengkhusus dalam mencacah tatu dan pembedahan badan, Damon mengetahui itu adalah peluangnya untuk menjadi Red Skull.
Sebelum menjalani pembedahan itu, Damon menjalani beberapa ujian psikologi dan fizikal yang ditetapkan oleh Gonzales.
“Ramai pelanggan saya mengetahui bahawa pengubahsuaian badan merupakan satu seni badan kebanyakannya mengambil masa bertahun-tahun untuk menjadikan impian mereka sebagai satu realiti,” kata Gonzales.
Menurutnya, selepas ini Daman akan menjalani pembedahan memasukkan implan silikon di bahagian tulang pipi, dagu dan pipi.


“Selepas itu seluruh wajahnya akan dicacah bewarna merah dan kemudian dia akan menjadi Red Skull,” katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments